חגיגה רגועה של הטעמים והאווירה של ​​הים התיכון

מועדון היאכטות Med מושפע ממסעדות ים תיכוניות מתוחכמות על שפת הים, המאמצות את המטבחים המגוונים של האזור.

מעודן ללא מאמץ בעיצובו, מועדון יאכטות Med יוצר אווירה נינוחה ונעימה.

בהשראת אוכל ים תיכוני אותנטי, עם טעמים ומרקמים של איטליה, ספרד, יוון, צרפת וצפון אפריקה – תוך שילוב של מרכיבים צמחיים, צמחוניים ובריאים – התפריט של Med Yacht Club מגיש מנות שנוצרו בתשוקה, עבור אורחים ליהנות עם חברים ובני משפחה כאחד. כל מנה מעוצבת בהשראת המרכיבים והטעמים האותנטיים ביותר מהים תיכוניים.

מבחר יינות מהכרמים העשירים של הים התיכון, עם מיצים טריים וקוקטיילים ממרכיבים אזוריים.

מנות הדגל במועדון יאכטות Med

תמנון בגריל, רוטב עגבניות סן מרזאנו, זיתי טגיאסקה, שעועית ירוקה, פטרוזיליה

אם אי פעם הייתה מנה יחידה שייצגה את החשיבות שהמחוז משחק במרכיבים המשמשים על סיפון Explora Journeys, אז זה בוודאי זה. זיתי טגיאסקה מיובשים בשמש מחמיאים לעגבניות סן מרזאנו המתוקות, ויוצרים ערוגה מאוזנת לחלוטין לתמנון צלוי במומחיות, שמקורו בר-קיימא.

קפרזה מתוקה עם עגבניות שרי, תותים, בוראטה, פסטו

ייצוג אמיתי של היצירתיות והמיומנות של השפים שלנו, הפרשנות המתוקה הזו לקלאסיקה איטלקית תפתיע ותשמח באותה מידה. עגבניות השרי והתותים המשובחים יוצרים בסיס מסקרן, עליו יושבת הבורטה שלנו – עשויה בקרם בוראטה ומעוטרת בעגבניות מתוקות ותותים עוד יותר עם טפטוף פסטו מפיסטוק ברונטה סיציליאנית.

_________________________________________________________________________________________________________________________________

• ישיבה בפנים: 136 מקומות (34 בבר) • פתוחים לארוחת צהריים וערב  • ממוקם בסיפון 4
_________________________________________________________________________________________________________________________________