אפשרויות ארוחה לאורך כל היום, בהשראת מאכלים וטעמים מכל העולם

Emporium Marketplace היא מסעדה הפועלת לכל אורך היום, מביאה את הכישרון הקולינרי ואת התוצרת העולמית לקדמת הבמה ומציעה מטבחים מגוונים עם התמקדות בתוצרת איכותית, בהשראת יעדים מקומיים, ומאפשרת לאורחים גמישות מוחלטת במה שהם בוחרים לאכול ומתי.

מספר תחנות בישול נפרדות לאורך היום. שיש לבן ועיצוב מינימליסטי תופסים את מרכז הבמה, ומאפשרים לחומרים הטריים ביותר להפוך את האוכל לגיבור האמיתי של החלל האלגנטי והרגוע הזה.

תחנות הבישול כוללות סושי, פירות ים טריים ובשרים צלויים ובשרים בבישול איטי. פסטה מבושלת לפי הזמנה, פיצות טריות ולחם מוצעים, כמו גם כריכים תוצרת בית. תחנות השרקוטרי, הפרומאג'רי, הבולנג'רי והפטיסרי מעצימות את החוויה. מיצים טריים, שייקים וקערות אסאי מסופקים במהלך ארוחת הבוקר.

מבחר של יינות, שמפניה ומשקאות זמינים להשלמת ארוחות לאורך כל היום.

מנות הדגל ב- Emporium Marketplace

טורטלוני בעבודת יד, גבינת ריקוטה, תרד, חמאת עגבניות-מרווה

לעתים קרובות המנות הפשוטות ביותר דורשות מיומנות רבה – הקלאסיקה הזו אינה יוצאת דופן. טורטלוני הם 'כיסים' לפסטה בצורת טבעת ומלאים שמקורם באזור אמיליה-רומאניה של איטליה. נעשה על הסיפון מאפס כל יום בדרך האיטלקית האותנטית, זהו תהליך המתואר בצורה הטובה ביותר כאמנות-פוגשת-מדע. קמח שמקורו בקפידה משמש להכנת בצק בעל מידת האלסטיות הנכונה, זה חיוני כדי לתת לטורטלוני את המרקם הקליל והמשי המהמם שלהם לפני מילוי ריקוטה ותרד, ואז מצופה בעדינות בחמאת מרווה עגבניות.

יוגורט צ'יה על בסיס צמחי

יוגורט הצ'יה שלנו עשוי מדי יום מחלב קשיו תוצרת בית, ויוצר שילוב של טעמי שמנת טעימים להנאת האורחים בכל בוקר.

_________________________________________________________________________________________________________________________________

• ישיבה בפנים: 271 מקומות • ישיבה בחוץ:70 מקומות • פתוחים לארוחת בוקר, צהריים וערב •ממוקם בסיפון 11
_________________________________________________________________________________________________________________________________